Internetová reklama

Pokiaľ nemáte čas čakať na ovocie z optimalizácie pre vyhľadávače máte možnosť použiť reklamné kampane, ktorých je na internete v súčasnosti už obrovské množstvo.

V minulosti sa na internete platilo sa zobrazovanie reklám. Toto riešenie nebolo príliš šťastné keďže zobrazenie reklamy prakticky nezaručovalo nič. Neskôr sa na trh dostali reklamy, kde sa platilo už iba za reálne kliknutia na reklamu. Tento systém následne zdokonalil vyhľadávače (Google), ktoré zobrazovali vašu reklamu na prvom alebo popredných miestach vo vyhľadávači na základe kľúčových slov. A aby bol trh spokojný a ponuka a dopyt v rovnováhe, cena kľúčových slov a kliknutí závisí na dopyte po kľúčové slová. Skrátka, lukratívne-často hľadané výrazy sú drahšie ako výrazy, ktoré nenapadnú takmer nikoho. A už by to nebol Google, keby nemal na všetko nástroje (Adwords pre reklamy, nástroj na kľúčové slová a pod.). Samozrejmé je aj to, že si firma môže regulovať náklady a nastaviť denný, limit ktorý chce minúť na reklamu.

V súčasnosti sa vyššie spomenutý princíp reklamy používa prakticky všade. Keď už sme spomenuli Google, musíme spomenúť aj sociálne siete (Facebook, Twitter, Linked-in), ktoré samozrejme poskytujú podobnú reklamu taktiež. Takisto musíme spomenúť aj špeciálne firmy, ktoré sa vyslovene zaoberajú reklamou (napr. etarget.sk) a zobrazujú Vaše reklamy u svojich partnerov (denníky a ostatné populárne stránky). Aby sme to upresnili aj pre Google, tam sa partnerom môže stať každý (aj Vy) cez službu Adsense. Týmto partnerom potom platí Google časť z príjmu, v závislosti od počtu kliknutí (falošné kliknutia Google penalizuje).

My Vám ponúkame v prípade záujmu vytvorenie reklamných kampaní na základe Vašich požiadaviek na najvhodnejších stránkach s výberom kľúčových slov a optimalizácie pre plánovaný rozpočet. Takisto Vám môžeme pomôcť stať sa partnermi Google a zobrazovať ich reklamy na Vašej stránke.

 Vytvorenie internetovej reklamy štandardným spôsobom  pre cenník kliknite sem
 Weblearning pre internetovej reklamy
(školenie, vytvorenie a prevádzka )
 pre cenník weblearning-u
kliknite sem